annemin pardesu kol ve yaka kisimlarinda ki kurk detaylarini"hoslanmiyorum" diye ciarmasiyla basladi hersey..sonra benim elime gecen derin bi dondurma kutusuyla gelisti.sonuc mu? iste huzurlarinizda..yapmam gereken pek bisey olmadi aslinda.yaka kismini kutuya,kol kisimlarini ise kapaga silikonlamam ile coktan bitmisti....gerisi bir iki kopmus toka parcasi ve kurdeladan ibaret.....
14 Nisan 2013 Pazar
12 Nisan 2013 Cuma
11 Nisan 2013 Perşembe
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

















